Regulamin
Niniejszy regulamin określa warunki korzystania ze sklepu internetowego DESKORAMA.pl, w tym również prawa i obowiązki oraz zakres odpowiedzialności Właściciela oraz Użytkowników.
Właścicielem sklepu DESKORAMA.pl oraz Administratorem Danych Osobowych jest firma DESKORAMA Waldemar Lemańczyk (NIP 5551796351) z siedzibą w Chojniczkach przy ul. Widokowej 1.
Ogólne
- Sklep internetowy DESKORAMA.pl dostępny jest pod adresem www.deskorama.pl.
- Korzystanie z funkcji sklepu, w tym dokonywanie zakupów, jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- Sklep umożliwia zapoznanie się z treścią Regulaminu przez umieszczenie go pod wskazanym w punkcie 1 adresem w zakładce "Regulamin".
- Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną ręcznie wykonanych produktów. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem sieci Internet.
- Zamówień mogą dokonywać wyłącznie osoby pełnoletnie.
Dane osobowe
- Dane osobowe Klienta przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji zamówienia oraz w celu obsługi ewentualnych reklamacji i zwrotów.
- Dane osobowe Klienta mogą zostać przekazane podmiotom trzecim w zakresie niezbędnym do realizacji usług transportowych związanych z doręczeniem zamówienia na adres wskazany przez Klienta.
Towary
- Wszystkie oferowane towary są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
- Każdy produkt jest szczegółowo oznaczony. W katalogu produktów na stronie wskazane sa informacje o właściwościach towaru, jego cenie, użytych materiałach, rozmiarze i ewentualnych zaleceniach dot. sposobu użytkowania.
- Ponieważ każdy produkt jest wykonywany ręcznie zdjęcia i rysunki służą wyłącznie celom prezentacyjnym. Finalny produkt może nieznacznie różnić się od egzemplarza widocznego na zdjęciu.
Ceny
- Wszystkie ceny widoczne na stronie sklepu podane są w złotych polskich (PLN).
- Prezentowane ceny nie zawierają kosztów dostawy. Koszt dostawy zależny jest od wagi zamawianych produktów i wskazany zostanie na etapie składania zamówienia.
- Cena towaru jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
- Ewentualne oferty promocyjne nie dotyczą zamówień złożonych wcześniej i będących w trakcie realizacji w chwili ogłoszenia oferty promocyjnej.
Realizacja zamówień
- Sklep przyjmuje zamówienia składane on-line przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
- Zamówienia złożone w dni wolne od pracy są realizowane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym złożono zamówienie.
- Klient składa zamówienie bez konieczności trwałego rejestrowania swoich danych osobowych w bazie Sklepu oraz bez zakładania konta w serwisie.
- Warunkiem skutecznego złożenia zamówienia jest podanie wszystkich wymaganych danych koniecznych do wysyłki i wystawienia rachunku.
- Zamówienie uznaje się za złożone skutecznie z chwilą poprawnego ukończenia procesu płatności.
- Sklep zastrzega prawo odmowy realizacji jeśli Klient poda w formularzu zamówienia nieprawidowe lub niepełne dane, tudzież nie uiści zapłaty za towar.
Czas realizacji
- Zamówienia realizowane są w dni robocze.
- Termin otrzymania przesyłki to suma czasu realizacji oraz przewidywanego czasu dostawy.
- Czas realizacji zależny jest od wybranych przez Klienta produktów.
- W przypadku zamówienia produktów, których dostępność opisana jest jako "na zamówienie" lub zamówienia produktów opisanych jako "dostępne" w ilości przewyższającej zapas magazynowy realizacja zamówienia może wydłużyć się o czas niezbędny do przygotowania zamówionych produktów.
- O czasie realizacji Klient każdorazowo informowany jest elektronicznie lub telefonicznie po złożeniu zamówienia.
- Możliwe jest uzyskanie informacji o czasie przygotowania wybranych produktów przed złożeniem zamówienia poprzez skierowanie zapytania za pośrednictwem formularza kontaktowego, poczty elektronicznej lub telefonicznie.
- Czas dostawy zależny jest od wybranego sposobu doręczenia.Sklep nie odpowiada za opóźnienia wynikające z działania lub zaniechania firm spedycyjnych.
Płatności
- Sklep umożliwia dokonywanie płatności on-line.
- Operatorem płatności jest firma Dotpay sp. z o.o. (ul. Wielicka 72, 30-552 Kraków).
- Warunki obsługi płatności opisane są w regulaminie płatności DotPay.
Reklamacje
- Sklep odpowiada z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.
- Roszczenie usunięcia wady lub wymiany na wolną od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady.
- Jeśli towar ma wadę Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpić od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie wymieni rzecz na wolną od wad lub wadę usunie.
- W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwaniami dotyczącymi sposobu realizacji rękojmi należy odesłać na adres Sklepu. Do przesyłki należy dołączyć dokument potwierdzający zakup oraz dane kontaktowe.
- Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem.
- Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z towarem.
- W przypadku, gdy realizacja żądania Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, koszty dostawy ponosi Sklep.
- Reklamacja nie podlega uwzględnieniu w przypadku niewłaściwego użytkowania produktu oraz niestosowania się do zaleceń użytkowania dołączonych do produktu oraz zamieszczonych na stronie.
Zwroty
- W ciągu 14 dni od otrzymania zamówionego towaru Konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny.
- Wyjątek od powyższego stanowią towary, od których nabycia, zgodnie z obowiązującymi przepisami, nie można odstąpić, w tym produkty wykonane na indywidualne zamówienie Klienta.
- Zwracany towar podlega przyjęciu przez Sklep wyłącznie, jeśli zostanie odesłany kompletny i nieuszkodzony, bez śladów użytkowania.
- W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy do przesyłki należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz wskazać numer konta, na jaki Sklep ma zwrócić zapłatę.
- W przypadku odstąpienia od umowy umowa uznawana jest za niezawartą. W przypadku odstąpienia od umowy zwracane są Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
- Weryfikacja zwrotu nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od chwili doręczenia przesyłki do Sklepu.
- Zgodnie z obowiązującym prawem produkty wykonane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi.
Postanowienia końcowe
- Sklep realizuje zamówienia w języku polskim i w zgodzie z obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisami. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z zakupów dokonywanych w Sklepie jest sąd powszechny wg. przepisanej właściwości miejscowej.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnegi z dnia 23.04.1964r. , Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18.07.2012r.
Regulamin obowiązuje od dnia 1 października 2018r.